Social Media in B2B Companies

It’s a shame to see social media labeled as only something for the personal side of life or as Facebook fan pages for B2C companies. Luckily more and more B2B companies are also waking up to the possibilities social media offers both outside and inside the company.

We delivered a social media workshop for a global B2B company with Marko Sykkö from Promener under our common Tehostamo brand (also includes the Communications Agency Tulus) a short time ago. Below you can find the slides for the info sharing part. The external part was done and deliver by Marko, rest by me.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s